Pagina's

zaterdag 16 april 2016

My week #3

Hai!
Omdat het mij zo goed bevalt, weer een weekoverzicht. Volgende week komt er waarschijnlijk geen weekoverzicht online, omdat ik nog een paar toetsen heb op gekregen voor het begin van de vakantie.

Zaterdag:
Zaterdag ochtend moest ik, zoals ik al in de vorige post had gezegd, bijles geven om 9 uur. Toen ik om 11 uur klaar was ben ik naar het huis van mijn oom en tante gefietst, want mijn oom was jarig. Verder was de middag niet erg bijzonder ofzo. Om 16.15 moest ik verzamelen bij de hockeyclub en om 17.30 hadden we een wedstrijd in Apeldoorn. Deze hebben we met 8-0 gewonnen, we staan dus nog steeds eerste.
 's Avonds ging ik met mijn ouders mee naar vrienden van hun en in de auto terug naar huis ben ik in slaap gevallen.


Zondag:
Zondag was een van mijn beste vriendinnen jarig! Zoë, Mirte, Aïcha (de jarige), en ik zijn toen rond 3 uur naar Arnhem gegaan om nog even te shoppen en daarna wat te eten. Het was echt super leuk en gezellig.
(Mirte, Zoë, Ik, Aïcha)
Yaaay, dinner.


I wasn't ready.

Ik heb deze Mac lipstick gekocht in de kleur 'Velvet Teddy'.

Deze twee shirts heb ik ook nog gekocht. En de groene tas die je hieronder ziet heb ik bij de America Today gekocht.
Maandag:
Maandag was gewoon weer een normale schooldag, gelukkig was ik wel redelijk vroeg uit. Na school hebben Mats, Hannah en ik bij opa en oma gegeten. En na het eten hebben Hannah en ik geprobeerd om yoga te doen en later hebben we nog een bestfriends-workout gedaan (hier had ik nog 3 dagen spierpijn van).

woensdag gehakt dag, maandag gehaktdag.
Zo'n foto als deze hebben Hannah en ik als eens eerder gemaakt (3 jaar geleden ofzo). Toen we dus weer gehaktballen voorgeschoteld kregen moesten wij hieraan denken, dus vandaar deze foto.
Goed verhaal.
We zijn nou niet echt bepaald talentjes als het om yoga gaat, ook was het niet rustgevend te noemen, wel vermakelijk.

Dinsdag:
Dinsdag was een heel saaie dag. We hadden les tot 1 uur en daarna pws(profielwerkstuk)middag tot 4 uur. Toen moest ik me naar huis haasten om te eten en op tijd bij mijn hockeytraining te zijn.

Woensdag:
Weeeeer een saaie schooldag. Ik had een schrijftoets van Cambridge, die nog best lastig was. Toen ik thuis was moest ik me voorbereiden voor de meeloop dag van donderdag.

Lekker in bed met mijn hond op schoot een 12 pagina's lange Engelse tekst lezen.

En dit is wat ik er van heb kunnen maken.

Donderdag:
Donderdag had ik een meeloop dag aan de universiteit van Leiden, voor de studie: culturele antropologie en ontwikkelingssociologie.
Mama, opa en oma waren ook mee en die hebben lekker een dagje Leiden gedaan toen ik mijn proefcolleges had. Wel heb ik voor de tijd nog even met hun een kopje koffie gedronken en na de tijd even op een terrasje gezeten. Ook heb ik een nieuwe jurkje gekocht die mijn oma nog iets moet aanpassen.

Twee schatjes.

Mijn mooie en lieve oma.
 Opa is even lekker een sigaartje aan het roken.
En na de tijd met mijn, niet zo vrolijk kijkende, opa op het terras.
Ook nog even een foto van mijn avond eten, wat heel erg lekker was.
En dit is dan het jurkje dat ik gekocht heb bij Musthaves by S.

Vrijdag:
Vrijdag ochtend moest ik door de regen fietsen, wat echt vreselijk was. Ik kwam helemaal doorweekt en koud op school. Gelukkig had ik een korte schooldag. 's Middags had ik alvast Frans geleerd en wiskunde uitleg gevraagd, zodat ik dat in het weekend niet meer hoefde te doen. 's Avonds moest ik werken en daarna ben ik samen met vrienden nog de stad in geweest.

En hier hebben we een foto van Famke en mij die op de auto aan het wachten zijn, het is namelijk nogal een eind fietsen naar huis (vooral naar die van haar). Het was echt een leuke avond.

Zaterdag:
Ik ben net uit bed en moet nog even ontbijten zo. Vanmiddag heb ik weer een wedstrijd en ook vanavond moet ik werken. Ik hoop dat jullie mijn weekoverzicht een beetje leuk vinden.
XJet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten